Thursday, January 29, 2009

Som ett brev på posten

Dagens postorderskörd har anlänt.



Denna lilla rosa Margrethe-bunke har jag beställt från Tyskland. Varför då, undrar den nyfikne? Jo för jag är en mycket fånig individ med besatthet av att införskaffa prylar i just den rätta färgen. De finns i så många fina färger!
Men jag passade även på att beställa de nya praktiska locken som numera tillverkas till Margretheskålarna. Och en extra mixerskål, en pastellgrön. Man vet ju aldrig när man måste mixa något och den andra mixerbunken är i diskmaskinen.


Se vilken fin samling pastellfärgade skålar vi har nu! Och med lock till!

För andra köksprylnördar kan jag rekommendera Cookfunky, trots namnet, med prylar till köket från många bra märken. Beställde i söndags så de levererar snabbt och pålitligt. Ok, frakten är dyr, och det är lite dyrare nu när € har gått upp, men priserna på produkterna är annars helt ok.

Imorgon hoppas jag att jag får paket från H&M!

1 comment:

Anonymous said...

Hehe Du är rolig du.. Jag har tre rosa maragareteskålar :D vad det är jobbigt(komplicerat) att kommentera på din blogg!