Sunday, January 18, 2009

Damernas värld

Vart har jag varit? Jag har varit där kvinnor i alla åldrar långsamt och lite framåtlutat vankar i korridorerna.
Har opererat bort ett antal muskelknutor som satt lite ostrategiskt till på livmodern. Detta genom ett snitt längs troskanten. Det har gått bra, och ser fint ut. Men att röra sig fritt är inte att tänka på ett tag. Men det går bra att vara uppe och gå och det kommer man långt med. Jag kan för första gången ärligt svara "Bara när jag skrattar" på frågan "Gör det mycket ont?".
Det kommer bli mycket Oprah nu.... Och jag är fri för lunch om någon är sugen, om ett par dagar.

2 comments:

Mollis said...

oj Emma.. jag hoppas att allt gått bra för dig.. hur länge ska du vila? Jag skickar dig stora kramar och krya på dig hälsningar från Norge! Kram Emma

Emma said...

Tack!
Ska vara hemma i tre veckor... Men det kommer nog gå fort. Det är bara nu i början när jag inte är så pigg det är riktigt trist emmellanåt...
Det var bra att få gjort det, så de inte spökar senare i livet...!
Kram!