Sunday, March 22, 2009

Euuuuuuwwwwww.....

Vet inte hur det gick till men vi sitter och samtalar om saker som är äckliga.
Det är ju mycket som är äckligt i livet men en grej som kan vara riktigt äcklig är att dela kläder med främlingar. Och det är i denna genren vi utvärderar olika äckligheter.

Ridhjälm, det minns jag att det kändes lite äckligt när jag under en mycket kort period av mitt liv var hästtjej.
Detta toppas dock av den ohyggligt ofräscha gokarthjälmen. Fy! Våt och varm och svettig, och klistrad mot ens underläpp...

Min man tyckte bowlingskor. Och jag kan hålla med, men de är så långt från ansiktet och man har strumpor på sig så jag kan tycka det är ok. Om de inte är varma. För då påminns man genast om att man delar dem med främlingar.

Diskhandskar i allmänna utrymmen som exempelvis på jobbet eller någon lokal som man ska städa dagen efter fest. Usch.

Nä, gokarthjälmen är nog värst ändå.

2 comments:

Anonymous said...

Sprutor? Hahaha

Emma said...

Men dom kan man ju inte ta på sig! Fast det är ju jäkligt äckligt att dela sprutor, det är sant... Usch!