Friday, October 27, 2006

Är just nu sååå uttråkad. Usch, jag fixar inte distanskurser... Puh. Första veckan har redan gått, får inget gjort, blir bara deppig och trött. Men jag är faktiskt också sjuk, har varit förkyld i en vecka nu, och idag har jag dessutom fått ont i halsen...

Har köpt allmanacka för 2007 igår, och iom att jag har ganska mycket fritid har jag fyllt i allt som jag redan nu vet ska hända nästa år. Ja, det var inte så mycket, men ändå, det blev ett stooort projekt, stod ungefär en 45 minuter och funderade framochtillbaka i affären. Med eller utan adressdel...? Plastficka? Är A5 inte för stort...? Olivgrön? Kan jag leva med olivgrön ett helt år? Svåra beslut...

Nä nu ska jag väl kolla lite på Malou... Snart kommer förhoppningsvis Seventh Heaven. Det är vad som står i allmanackan för idag...

No comments: