Monday, October 16, 2006

På denna fronten, intet nytt.

Måndag... Början på en ny vecka. Och det känns bra, för det är en vecka när slutet verkligen är målet! Längtar redan till helgen för den ska bli mysig! Det som är speciellt med denna helgen är att jag inte har något inbokat, alls! Förutom fredag kväll, då ska Calle och jag till Wasa Hof och äta, sedan kommer jag vakna på lördag och inte alls veta vad jag ska göra! Åh, det är underbart, och jag kan inte ens minnas när det hände senast. Jag undviker notoriskt att råka planera in någonting den dagen, men sedan om någon ringer på lördag, då är jag med på allt! Bara jag får sova tills jag vaknar...
Annars har jag faktiskt börjat den här veckan med att sova till tio, en students privilegium... Det är en rätt trist måndag faktiskt... Sitter här framför datorn och får inte mycket gjort. Huvudet är riktigt trögt... Ett avsnitt av Frasier har gjort mig lite varm och mysig inombords dock...

Igår målade vi en vägg i köket, den sista, jag tror vi kan säga att vi faktiskt nästan är klara nu. Trots att vi har en ljusblå fönsterbänk fortfarande och den skär sig rätt fult med den nya vanlijfärgade väggen...

No comments: