Wednesday, October 11, 2006

"Nämen ååååh, så intressant!"

Ikväll blir det Marit! Åh, äntligen. Hoppas det blir någon gammal låt, mycket nytt, någon överraskning och inte för mycket alkohol. Är återigen en sån där kväll när jag påminns om att jag är yngre än min garderob gör gällande... Eller så är det just det påståendet som är det felaktiga och jag är precis så gammal som min garderob.

Idag har jag dessutom faced my fears och minglat på arbetsmarknadsdagen här i Borås, jag har aktivt börjat prata med de utsända från företagen och känner mig väldigt stolt över mig själv. Att helt konstlat börja diskutera med folk man inte känner eller påträffar i något socialt sammanhang känns bara jättekonstigt, men det gick bra, och jag har så många visitkort nu att jag får skaffa en sån där mapp för dom. Om detta minglande dessutom resulterar i ett exjobb, ja då får jag nog fira med champagne... Because Jean Claude van Damn, I'm good!

1 comment:

Mollis said...

ååå vad bra Emma!! Hittade du några intressanta företag till som vi kan ha användning för till ev exjobb?? Duhar fått mitt mejl va? Kram