Wednesday, April 05, 2006

Lycklig! Lycklig!

Vet inte vad det är, kanske något i luften, vårkänslor utan vår, kanske för att jag just druckit kaffe, kanske är det bara precis vad det är: jag känner mig så lycklig! Livet är sååå bra, allt är på sin plats. Det känns som möjligheterna just nu är så obegränsade, och drömmarna bara flödar! Jag har allt jag skulle vilja ha just nu. Det senaste året har varit riktigt toppen och jag hoppas att det fortsätter... Inte ens det faktum att jag har lite grejer som släpar efter mig i skolan kan få mig att känna mig nere. Det fixar sig, det måste det ju, allt hitills har ju alltid fixat sig... De enda molnen på himlen är det som händer andra som man tycker om och som man tyvärr inte har någon makt att göra något åt...
Näe, nu ska jag jobba lite och lyssna på Allright med Lost Patrol hela dagen och bli ännu gladare. Ikväll ska jag hem till Ida och fira hennes 27 års dag (som var i måndags).
Det blir en bra dag i dag också och jag får dricka vin ikväll.

No comments: