Sunday, April 09, 2006

Loppisfynd


Mitt fynd från Bellevue! Boken är smått fantastisk! 10 kronor!

Bellevue kan vara ett av stans märkligaste områden: Kommers, fallafel och fifflare i en enda salig blandning! Allt är till salu, även bilarna på gatan har lappar på insidan av rutan som det står "Till salu" på. Fast en grej var inte uppe för försäljning, en termos som en av bordinnehavarna hade med sig för egen räkning och som en man med kryckor som stod brevid mig undrade hur mycket hon tog för den.

Rekade även efter "mitt" bord som jag ska ha om några veckor och förstod varför det heter 103B, jo för det är en halv plats... Så 103A ingår i 102. Jättebra. Här har jag varit orolig för att överhuvudtaget få plats med något alls, och nu har jag bara en halv plats till råga på allt. Ja ja... kanske får hyra ett bord till om ett tag... Det beror lite på hur roligt det är.
Nu håller jag på att baka bröd! Mysig söndag..!
/Emma

No comments: