Monday, April 24, 2006

Fest är livets bröd...


...eller är det salt...?

Party i fredags! Väldans skoj och mysigt. Tack Mattias för att du fyllde år! Och tack Jenny för gott bröd, du föräras att hamna på bild i min blogg.... Blev lite sent för vissa bara. Inte mig själv, jag klarade mig utan bakfylla, var bara lite trött av att vakna flera gånger under natten och till slut inse att när tidningsbudet kommer klockan kvart i sex är sambo inte hemma ännu.... Man är alltså inte för gammal för absinth-stinna efterfester vid nästan 30.. det bådar gott! Dagen på jobbet gick bra, och jag fick vältra mig i godis på kvällen. (Måste också konstatera att jag hade ett väldigt snyggt linne på mig, tänk att jag höll på att lämna tillbaka det bara timmar innan kalaset! Jag tror att det är på grund av såna här utsagor som min mamma tycker att jag har för bra självförtroende...)
Nu har Calle spacklat en vägg till dessutom så nu går det undan (känns som om jag sagt det förrut... kanske inte ska ropa hej innan jag kommit över bäcken igen...).

Har återigen bakat bröd idag, jösses, börjar detta bli en vana? Det blev dock inte lika gott denna gången, experimenterade lite för mycket kanske, annars är det så bröd skall bakas enligt min teori (experimeterande alltså...)

1 comment:

Emma said...

Ha ha! Ja men det är min blogg då får jag vara snygg! Vi har mer eller mindre adopterat Mattias nu bara så du vet... Du är ändå hjärtligt välkommen tillbaka ner hit! Kram!