Wednesday, May 31, 2006

Ta mig i kragen!

Är äntligen helt frisk nu. Ska faktiskt gå och träna nu, något som totalt blivit bortprioriterat under uppsatsen. Usch, det har varit ohälsosamt! Är inne på tredje sockerfria dagen nu, vilket är lika med huvudvärk tydligen. Visste inte att jag var så illa ute i skiten...
Det kan också vara att en del stress släpper för jag drömmer sjukt mycket på nätterna och känner mig bara tröttare och tröttare. Känns lite vemodigt just nu. Har egentligen en jätterolig och mysig sommar att se framåt, men känner mig hängig och stressad över den ändå. Och även om det ibland kan vara svårt att se vart jag slutar och Åhléns börjar, så kan jag känna mig lite trött på det stället. Jag känner att jag står still... Har jobbat där i fem år, det är väldigt länge... Man kan utröna att jag är den trogna typen. Tillgiven som en gammal hund skulle man kunna säga. Har ju också att brås på; mamma och pappa har dryga 30 år på Posten resp. Volvo... Näe, just nu ser jag inte framemot att börja jobba. Skolan tar slut på torsdag och jag jobbar på fredag, så det blir ju inte mycket glapp där. Man är allt en pengaslav...

Calle har äntligen börjat fundera på sin födelsedag och det känns väldigt roligt! Lite festligheter blir det alltså! Han är så rolig för han får så roliga idéer. Jag tror det blir toppen! Och foboll är ju alltid skoj när det är landslag i alla fall...
Imorgon är det alltså dags för opponering på uppsatsen, om det går bra är det alltså sommarlov. Vi får hålla tummarna. Inte för att det har varit tråkigt med samarbetet, men jag är så trött på att läsa såna textmassor nu så jag kräks...

No comments: