Monday, May 26, 2008

Money money money

Det är säkert jättedumt och osmakligt att kommentera sin ekonomi på sin blogg men just nu är den liksom så spännande.

Det känns som om min ekonomi just nu är som ett monopolspel där man tar chanskort på chanskort och alltid lyckas pricka in Korsordstävlingen och Födelsedagen och dom där.
Den ena lilla inkomsten efter den andra har lyckats trilla in samtidigt. Gudarna ska veta att det inte är de saftiga lönespecarna som bidrar till den glada plånkan.

Och dessutom: Prisa Gud, snart kommer skatteåterbäringen!



Observera att jag flyttade härifrån i början av 2005...

1 comment:

Emma said...

Vill bara tillägga att jag vart nere på stan nu för att hämta ut nya linser, och hör och häpna, jag får välja ut ett par Polaroidglajer för max 695:- gratis för att jag har linser på autogiro...

Grattis på mig!