Sunday, May 25, 2008

Baksmälla, A-kursen

Nu ska jag delge mina bästa tips mot baksmälla.
Jag vet, du vill ha pizza, men det leder ingenvart. Ingenvart I tell you!

Detta funkar bäst enligt mig:

1) Massa frukt. Det är fräscht, vitaminrikt och fyllt av vätska. Allt man behöver för att må bättre.
2) Kalldusch. Låter inte skönt, kanske hade varmt bad varit mysigare, men fel fel fel. Det är en kalldusch som svalkar av och får blodet att rusa i hela kroppen. Som att bli en ny människa.
3) Riktiga måltider. Alltså riktig frukost luch och middag. Det är för att man äter en halv pizza till frukost som hela dagen är förstörd sen. Magen hade inte gillat det i vanliga fall, känns som en dum idé att mucka ännu mer med den i denna prekära situation.
4) Dricka mycket. Personligen gillar jag kolsyrat vatten eller juice. Vanligt vatten kan ibland smaka äckligt när man befinner sig i detta tillstånd. Läsk går också mycket bra, men i måttliga mängder.

Nu ska jag gå och ta en kalldsch...

No comments: