Thursday, March 06, 2008

Spänningen stiger!

Ibland är jag ett webb-geni! Ibland lite trög, lite krånglig, men min man vill ändå lägga till ödmjuk här.
Men det är rätt kul att sitta och html-koda lite grann, även om det är inom bloggers trygga ramar... Men lite lär man sig nog ändå.... Jag rekomenderar hur som helst alla att testa. Både att skriva och att testa att koda lite grann, man känner sig himla duktig.
Det som står näst på tur på "att lära sig" listan är att göra en sån där snap shot, men man kan ju inte göra allt på en gång. Ska spara det till någon av alla lediga helger jag kommer ha i framtiden!

Imorgon börjar jag mitt nya jobb! Och av allt att döma ska jag tacka min lyckliga stjärna att jag lämnar mitt nuvarande jobb just nu! För att inte gå in på allt för mycket detaljer, men just jeansavdelningen är väl kanske inte mitt gebit...
Ska i alla fall bli mycket spännande, och lite skumt. Värst blir det här med lunch, det är ju typiskt ett sådant tillfälle som får en att känna sig högstadig igen... Vart ska man sitta, vem vill man sitta med, vem vill inte att man sätter sig brevid en... ? Och allt kallprat... Huvaligen...

No comments: