Tuesday, March 11, 2008

Rats!















Tar det alltså inte mer än 3 dagar för att bli kontorsråtta? Shit... Det var inte riktigt vad jag tänkte mig. Att det var så smärtsamt att sitta på en ergonomisk stol? Jag hade bara själva fantastiska möjligheten att få sitta ner- på arbetstid- för ögonen. Jag kan inte ens sova på nätterna för att kroppen inte är trött. Ja nu ska jag inte klaga. Jag lär mig äntligen något nytt!

En annan sak jag tänker lite på är att det är så synd om Carola nu.
Nämen... Vänta nu... är det det? Nä just det. Man kan inte tycka synd om en av deltagarna i en tävling där det finns ganska många förlorare, varav de flesta inte ens tog sig till semifinal. Speciellt inte-synd är det om Carola för att hon har vunnit tävlingen TRE gånger tidigare.
Jag har en ny karriär åt dig Carola:
Bli kontorsråtta vettja! Det går jättefort!

No comments: