Wednesday, June 21, 2006

See the Idiot blogg.

Är äntligen ledig nu efter att ha jobbat i fem dagar. Är ju ganska ovan vid detta så det känns som lite av en pärs! För alla som inte vet det så kan jag säga att vi har rea nu! Kom och köp!
Strök mig själv från extralistan på jobbet för idag så jag och Calle skulle få en dag att fixa lite grejer och göra lite mysiga saker också, så ringer dom från hans jobb, så han har åkt dit nu

Om du trodde du visste vad en blogg var och varför folk skriver dom ska nog inte läsa denna "krönika" eller vad det nu är på gp:s hemsida. Gör det inte, vill jag i det närmsta uppmana, trots att jag länkat dit. Du kommer bara bli förvirrad. Lilla tjejen...? Vad pratar du om egentligen? Har du fått SAOL i studentpresent eller? "... bloggen är därför ett rum för behovet av bekräftelse, en källa till den "hej-jag-vill-bli-kändis-kulturen" som pågår i diverse tv-program. Det här är lite komiskt eftersom det är en paradox till den verklighetsflykt bloggandet egentligen är." Jaha...

PS. Vi har nya köksluckor på nästan alla skåp nu!

No comments: