Thursday, February 17, 2011

Stora beslut...

Efter någon månads pendlande inser jag det jag redan visste: att jag inte kan leva utan en smartphone. Och då hamnar man in en ond spiral av i-landsproblem.
Jag kan inte bestämma mig! Iphone eller HTC. Bägge typernas innehavare är nöjda. Det gör mitt liv så svårt. Kan inte nån säga något negativt med endera?
Jag vill helst inte att mitt förmodade iphone inköp ska byggas på en högst överaskande prylbögighet. Och just nu är det den största vektorn för iphone. Att jag är rädd för att bli besviken över att min HTC ändå inte är en iphone.
Vojne. Stackars rika vita flicka.

2 comments:

Karin said...

Som iPhone ägare kan jag säga att jag har inte varit riktigt nöjd med min. Visst, den är cool, den är snygg, den har en massa fina finesser men skulle jag få välja (jag fick den i 30 års present *stackars mig, hög sarkasm här*) så skulle jag inte köpa en. Min har strulat genom att stänga av sig då jag talar med min mamma, och endast med henne (kanske det är ett tecken på att jag skall ringa henne mindre, jag vet inte). Och ibland så låser den sig helt. Dock måste jag erkänna att jag glömmer själv bort att den är mer än bara en telefon, den är ju en dator i miniformat. Och jag är dålig på att stänga av den.
Oj det blev långt :) Men jaa summa sumarum, så nej jag skulle inte välja iPhone.

Emma said...

Aha, intressant... Jag upplever själv från min mans iphone att den inte är just så bra på att vara telefon. Man hör honom superdåligt när man pratar med honom...
Tack Karin, det var bra feedback!