Wednesday, February 25, 2009

What's new, Pussycat?

Ja här händer inte mycket. Jobbar mest, och har tagit mig i träningskragen.
Tycker ibland att jag har en oacceptabelt lång startsträcka inför vissa saker. En skum ekvation är hur man när man har mycket att göra får så mycket mer gjort. Man kommer upp i puls liksom. Som idag exempelvis, har jag haft massor att göra, och dagen bara flög iväg med uträttade uppgifter.
Har för ändamålet köpt en bok som heter "Få det gjort". Men det är så liten text i den att jag inte vet hur jag ska orka läsa den. De borde sälja den med ett litet serietidningshäfte till som heter "Få det gjort att läsa 'Få det gjort' ". Överhuvudtaget känns det inte lukrativt att ha folk som aldrig kommer till skott som målgrupp för bokköp.

Anywho.

Grattis Vickan, till drömprinsen. Lite löööv, det borde alla få ha!

Over and out.

1 comment:

Anonymous said...

Hej! Tack för att du läste! Jag tänker länka till din blogg från min om det är okej? :)