Tuesday, December 16, 2008

Nästan inte 2008 mer.

Förra året vid denna tiden så summerade och sammanfattade jag året som gått och vad som komma skall och så. Verkar ha varit lite tagen av att det var nytt år på G, antagligen var jag väl inte helt nöjd med livet då. Ska lite halvt motvilligt erkänna att kanske inte 2008 var det bästa året i mitt liv heller, på det hela rätt ok, men med stor förtröstan vet jag att det bara kan bli bättre nu.
Förra året skrev jag:
"Jag förutspår för 2008 ett och annat äktenskap, en och annan bebbe, en och annan flytt, ett och annat nytt jobb."
Som jag dessutom själv kommenterade i det inlägget hade allt detta ägt rum redan i April. Mycket scary... hmmm... Eller en kanske inte allt för djärv förutsägelse...

Jag lovade också mig själv att jag skulle säga upp mig från mitt jobb. Detta gjorde jag med besked, sa upp mig på det gamla jobbet och fick ett nytt som jag sa upp mig från av bara farten. Detta kommer inte att bli mitt nyårslöfte för nästa år.

Vad som hänt i The Inner Circle i år:
Inte mindre än 4 nya bäbisar, som kan komma att bli 5.
5 bröllop, vilket är Fjomponen-rekord.
En mega-flytt-rokad
Ett par stycken resor till Sydafrika
En ny bil!

Jag förutspår för 2009 ett och annat äktenskap, en och annan bebbe, en och annan flytt, ett och annat nytt jobb...

No comments: