Wednesday, March 07, 2007

Med en enkel tulipan!

Den observante bloggläsaren har redan lagt märke till att den lilla bloggen fyller ett år på fredag. Tar tacksamt emot tips på hur den skall firas! Vill också förvarna och säga att eftersom jag inte kommer vara hemma (för jag är i Malmö på konferens, JAAAA skoj!) så undanbedes eventuell uppvaktning på lilla bloggens första födelsedag.
Tack alla läsare för detta första år och vi ser gemensamt fram emot fler glada nyheter och klarsynta iaktagelser!

Bifogar bild på min bästa skelning.

3 comments:

Anonymous said...

Fin skelning... Och grattis i efterskott till ihärdigt arbete under hela året.

MEN NÄR KOMMER RAPPORTEN OM DOLLY??? Man sitter ju liksom och bara håller andan! //Cajsa

Anonymous said...

Svårt att säga om hon mimade eller inte eftersom hela hennes ansikte är botoxat. Men jag tror nog att både jag och Emma lite tror att det var playback titt som tätt...

Emma said...

Tankbil... K du är knäpp.... det är underbart!
Banjons äkthet var faktiskt det enda som inte betvivlades...