Monday, January 22, 2007

Lite vintrigt!

Ja det var riktigt segt här nu faktiskt. Kan dock ursäkta mig med att vi ännu inte fått internet hemma, ett sånt handikapp! Hur svårt kan det vara att koppla en liten sladd i en basstation av något slag. Satans telia. Varför kan man inte ta över någon annans abbonemang, det tycker jag hade varit bra, så behöver man inte gå utan i 5-6 veckor. I dagens samhälle känns det lite som en samhällsfara! Uppkoppling åt folket!

Äntligen har det blivit lite vinter! Synd att jag inte riktigt har den rätta utrustningen, som ex. vinterskor, men det hinner jag väl ändå inte köpa. Är väldigt nöjd över att vi inte plockat ner ljusstakarna i fönstren ännu, så kan vi få lite mysig vit-jul-känsla.

Söndagen spenderades uteslutande i sängen där det först blev pizza till frukost (igen) och sedan sushi till middag, gott (inte pizzan).

Nu är det lektion!

5 comments:

Emma said...

Jag var nog nästan mer bakis... Eller som jag brukar säga "jag hade nog ätit något dumt".

Anonymous said...

K, man blir inte FULL på sprit enligt min sötnos...

Emma said...

You got that right, love!
Ni borde lära mer av mig, jag kan så mycket om livet...
En hel kväll med bara sprit= nykter

Emma said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

I veckan... Jävla telia!