Monday, August 07, 2006

Första semesterveckan



Första veckan på semestern har mest inneburit ännu hårdare arbete än vanligt. Men lite så ska det vara. Har varit fem dagar i Lysekil och stenbelagt mamma och pappas garageuppfart. Nu låter det som om jag gjorde det alldeles själv, men så är såklart inte fallet, jag var bara hjälpreda. Men jag tog ut mig så i den grad att jag knappt kunde böja mig ner för att sätta mig på toa i tre dagar.



Dagen har barit varit mys i stan. Började på IKEA i arla morgonstund. Sedan har det varit full rulle hela dagen med dessa två. Eller snart 3, vi kan kalla dom 2,5. Men bara i fem veckor till...! Jag längtar till att se vem det är som finns där inne... En liten flicka hade ju varit skoj, men om det blir en Noah till så går det alldeles utmärkt! Tog en tur ner på ett folkspäckat avenyn. Måste ju uppleva lite av den där EM-festen...

Nu ska älsklingen och jag på hemmalagad 7 rätters med tilhörande vin...

1 comment:

Mollis said...

Hej Emma! Hoppas du får skoj i Framkrike! Amsterdam var jättemysigt!