Friday, May 15, 2009

Relaxi cab

Jag vet, det var längesen, men jag har haft en del saker för mig.

För det första var det årets kanske ända bröllop som gick av stapeln, och det var underbart skoj.
Sedan var det tjänsteresa till Geneve, med en tredagars mässa. Mycket spännande och givande.

Den senare aktiviteten har föranlett en stor mängd taxiresor på kort tid.
När man kliver in i en taxi fem på morgonen kan man gissa ganska enkelt att det sociala suget hos passageraren är minimalt. Som taxi-chaffis kan det vara svårt att uppfatta. Fy satan vilken lycklig människa.
Andra taxiresor på sistone har fått mig att inse att man inte ska underskatta värdet av personlig hygien när man till yrket kör runt främlingar i bil.
På hemvägen åkte vi med Peter Apelgren i den där elreklamen. En man som tyckte något om allt. Hmmm day trada, tack för dom spännande tipsen...

3 comments:

Anonymous said...

wow, lyxigt med tjänsteresa till Geneve.. vad är det du jobbar med nu igen? Hoppas allt är bra med dig! Kram Emma

Emma said...

Jag är kundsupport på en databas för privat flygcharter! Det är jätteskoj! Och lite glammigt ibland...

Anonymous said...

okej.. nice! / Frk Moll