Friday, April 24, 2009

Den som lever får rosé.

Det kanske är hemskt att säga det, och framförallt är det lätt att säga det så här på förhand, men ibland kan en ensam fredagskväll med årets första glas rosé vara riktigt skönt.
Och just nu, klockan halv sju så är det fortfarande det. Jag har haft en superstressig vecka, trasslig mage och lite orosmoln på himlen, men nu, nu är det fredagskväll, vad ska jag göra åt saken!? Jo, dricka mitt glas underbara rosa vätska. Kanske lite grön ärtsoppa på det. Sedan har vissa saker också slutat mycket bra denna fredag eftermiddag, så det bidrar till att lugnet lite smidigare kan infinna sig. Och så har jag unnat mig nya assietter! <3

Jag kanske ska checka in om två timmar igen, när rastlösheten infunnit sig och jag längtar alltförmycket efter att min man ska komma hem från jobbet. Nej, det gör jag nog inte. Ni får leva i ovisshet. Varsågod.

No comments: