Wednesday, April 01, 2009

Återställd! Tada!

Nu kan jag nog betrakta mig själv som så återställd jag kan vara (om man bortser från taskig kondis och bristande magmuskler). Men återställd som i att bara köra på som vanligt.
Natten till idag så sov jag för första gången på mage på två och en halv månad! Oh, lycka. Det är ju utan tvivel den skönaste sovpositionen. Har aldrig gillat att ligga på sidan, men det har tyvärr blivit mycket av den på sistone. Men nu alltså, tillbaka med näsan ner i kudden.

Och nästa framsteg; jag har joggat idag! En tjugo minuters runda för att testa. Och det var väl egentligen bara flåset det var fel på. Och att jag har en satanistisk träningsvärk i vänster skinka och lår efter att ha bowlat med kollegorna.
Så, tyvärr försvann alla ursäkter i ett huj...

No comments: