Wednesday, June 04, 2008

Kod status: Kitchen update//: Örnen har landat.

Köket är klarttt!

Och det är som en sagoprinsessa på bal, skinande vacker och lite rosa, praktiskt men ändå lite glammig.
Vi är så nöjda! Vi har diskmaskin! Vi har en jättelång bänk som man kan hacka på. Man kan brygga kaffe och vispa grädde på en gång. Kvällarna är långa och det känns helt gudomligt att få titta lite på TV.

Jag ska skicka in lite bilder på det snart!

Hoppas också mina vänner fortfarande finns kvar... Vet att denna våren varit lite associal, men jag hoppas verkligen bli lite bättre på att vara en bra vän! Har blivit lite mycket med kök och två jobbyten och möhippeplaneringar och bostadsrättsföreningen och så... Ni vet vart jag finns! Kom gärna förbi så jag får flasha vårt kök!


1 comment:

Anonymous said...

Kul! Klart man vill kolla på nya köket!

/K