Sunday, July 22, 2007

Bröllopsyra!

Nu har vi varit på årets andra bröllop (Calles 3:e) och vi har ett till att bevista och ett att genomföra... Jag rekommenderar varmt alla som funderar på att gifta sig att gå på massa bröllop innan. Det är en riktigt bra möjlighet att verkligen tänka igenom hur man själv vill ha det... Och så får man verkligen säta sig in i hur det kommer att kännas. Liksom själva bröllopcermonin, när folk kommer hålla tal, hur middagen kan bli, hur bordsdekorationerna kan se ut, hur man vill lägga upp partyt och så vidare. Det var en fantastiskt rolig kväll igår, hoppas brudparet riktigt njöt av allt det underbara och roliga! Jag blir faktiskt lite sugen!

Dagen efter är man ofta lite seg. Idag är inte ett undantag. Så mycket bättre då att få översvämning i badrummet och behöva rensa avloppet.

Calle har köpt Harry Potter. Jag har läst sista meningen... My lips are sealed... Annars skulle jag nog bli singel i ett nafs. Skönt att han förmodligen läst klart den redan på typ tisdag...

3 comments:

Anckan said...

Bröllop är skiten men satan så onödigt att varenda gång kröka ner sig så att man inte ens kan stå upp dagen efter. Fortfarande i sängen - lyckades tvinga i mig två rostmackor vid 1730-tiden. Nej nu är det dags att agera i samklang med min ålder...

Från och med nu flanigt att vara full.

gonatt

Mollis said...

Hej Emma! Jag är helt övertygad om att du och calle kommer få det finaste av alla bröllop! Jag avundas er! Jag önskar att jag var lika lycklig. Men jag vet att det vänder. ta hand om dig! ses snart! Kram Emma

Anonymous said...

Vilken tjusig inbjudan det damp ner i brevlådan igår! Ni har en helt fantastisk dag framför er. Glöm inte att njuta redan nu av allt stohej.