Tuesday, November 14, 2006

Kirrat!

Ja, då var vi stolta lägenhetsinnehavare! Påskrivet kontrakt idag och fixat lån, känns helt overkligt... Vi flyttar i början av januari senast. Hoppas vi får riktigt mycket för våran nu... Riktigt mycket!

Nu är det grav homestyling på gång, vi ska lägga ut lägenheten på nätet redan på fredag. Och skolan ligger lite på is just nu... Och detta ökar lite på stressen kan man säga. Mycket på stressen, det är aldrig långt ifrån huvudvärken, bara någon pratar för mycket, eller Calle rabblar för mycket siffror så kommer den. Och det är precis som med seglingen, folk pratar om reavinst och topplån, jag fattar ingenting!

Min bror har dessutom peppat med att säga att jag kommer drömma mardrömmar om räntan i framtiden... Tack...

4 comments:

Mollis said...

Grattis!! Vilken grej alltså..!

Emma said...

ja jädra i min låga...!

Karin said...

Tusan!! Vilken häftig grej!! Ett stort grattis!
Får man komma på inflyttningsfest sen till våren ;) ?? Ha det bra vännen, o massor av kramar från Åbo!

Anonymous said...

du det e tusen gånger värre att köpa lägenhet än att segla.... tro mej...
men den såg kanon fin ut då jag fick se den ;), (blir nästan lite avis)!! grattis!!
kram kram