Thursday, June 18, 2009

Reunion

Åh, jag känner mig så pirrig!

Vi har bokat in en semesterresa till USA. Vi kommer åka först till Boston och sedan en roadtrip runt närmsta staterna. Ska bli underbart skoj! Jag längtar massa!

Hur som helst så ska jag träffa min vän Emily i Boston. Vi lärde känna varandra i Finland 2005 och har haft sporadisk mail-och facebookkontakt sedan dess. Hon bor i NY staten egentligen. Och nu ska vi ses! Jag blir ofta lite nervös av sådana här återföreningar. Jag är rätt bra på att lämna saker bakom mig och gå vidare. Måste inte ha kontakt för resten av livet, det är okej att vänskaper rinner ut i sanden, livet förändras ju. Så det är inte så ofta man är med om en sån här grej. Att träffas igen...

Att hon var 21 år då gör det hela ju ännu mer spännande, antagligen är det än helt annan person som jag kommer träffa nu. Eller iofs, så blir det ju för henne med...

2 comments:

Anonymous said...

Hesburgersvull! Fina grejer!

/K

Emma said...

Yesburger!