Friday, September 19, 2008

Sound of musical

Åh imorgon ska det bli roligt att ikläda sig en musikalfigur på ett härligt 30-års kalas. Kändes inte så svårt att välja kan man säga. Ni kan ju själva gissa. Men det är inte en så präktig figur så ni kan stryka Julie Andrews (även om Mary Poppins var mitt första val, men det gick bort pga lite för hård konkurrens) och Olivia Newton John. Min make kommer matcha mig perfekt i rollen som min själsfrände.

Åh vad roligt! Hoppas vi får höra mycket skojig musik, som ex. Sixteen, going on seventeen, Chim chimeree, och kanske Tomorrow.

I love ya tomorrow!

3 comments:

Anonymous said...

Kan det vara Andres Esteche?

Emma said...

...alltså jag ska vara en fiktiv person... Eller? Eller ska jag vara Andreas Esteche göra rollen som (Fyll i roll som AE spelat)...? Hmmm....

Emma said...

Ville bara säga vilka vi var till slut: Dolly Parton och Burt Reynolds i Bästa lilla horhuset i Texas. Det har aldrig tidigare känts så ok att manliga bekanta har problem med att titta en i ögonen...