Thursday, March 30, 2006

Lista lite tidigare

Listan kommer lite tidigare idag, fast det gör inget för förra veckan blev det ju ingen. Känns som om rangordningen är svår, alla borde komma på samma plats, nummer 1. Idag har varit sanslöst bra, trots att jag blev tvungen att åka till Borås för att hämta lite papper jag glömt där.

Bäst denna veckan
5. Tapeterna har kommit
4. Middag hos Andreas & Calli
3. Fest hos Lisa och Jonas
2. Maaassa pengar tillbaka på skatten
1. Sprang jättelänge idag

Som synes har jag ett smått fantastiskt liv med massa härliga saker som händer mest hela tiden. Jag är inte ironisk, jag tycker livet är härligt!
Toppensaker som inte hamnade på listan: Mona tog körkort idag, Damernas värld kom med posten, mötet med konstföreningen osv. Nästa gång kanske jag utökar listan med fler punkter och utan rangordning.
Puss och kram!

No comments: